Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-05-10 20:59:00

找數真漢子 肥仔偷MIRROR舞台唱《ERROR自肥企画》主題曲

分享:

《ERROR自肥企画》播出以來,深受網民歡迎,格仔導演Mike主唱的《無制限OT編集團の行動綱領》更成為洗腦曲。早前 ERROR成員肥仔梁業下戰書,表示IG若夠2萬like就會唱主題曲,之後見火速達標再改口要夠3萬like,但很快又達標,肥仔所以要兌現承諾。

今日他在IG上載兩段短片,片中見到他單人在舞台上唱出主題曲,有燈光有樂隊,最後更唱到雙膝跪地,成功做找數真漢子。肥仔寫道︰「橫掂都係自肥偷埋MIRROR個台嚟玩,多謝成隊band同我一齊玩,時間短無太多準備大家收住貨先。」MIRROR成員Stanley見狀留言說︰「要俾錢㗎」,Jeremy說大「有冇問過Alton俾唔俾?」而Alton則謂︰「果然可恥,果然有用。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受