Ad Block Ad Block
本地
2020-01-09 16:55:00

【抽莊思明水?】港航宣傳有獎遊戲派限量筆

分享:

藝人莊思明昨日乘坐國泰航空飛曼谷時,表示想借筆填入境表時,多次按服務燈被無視。事後她除了向更高級職員反映問題外,更在社交平台撰寫千字文,又在IG限時動態分享該班航機的機艙服務員內部名單,令不少網民質疑她有洩露他人私隱之嫌。

而香港航空下午則在Facebook發文:「#港航筆 了解你需要?」,宣傳一個獎品是「香港航空限量版筆」的有獎遊戲。內文表示:「去旅行搭飛機要搭得安心又放心,最緊要帶咩嘢?褸?頸枕?係要 #帶筆填入境紙呀!嗱!如果有筆,填入境紙嗰陣,就唔駛 #左撳右撳 同四圍望。」

港航在帖文中表示,由即日起至1月11日,跟足步驟參加遊戲,最有創意的15位參加者,即可獲得「香港航空限量版筆」一套。參加者需先讚好帖文, 並留言回答「如果可以贏到港航限量筆,你會用嚟做乜?」並解釋原因,其後再Tag 1位朋友就可完成遊戲。

網民反應熱烈,多個留言表示若中獎會把限量筆送給莊思明: 「如果可以贏到港航限量筆,我會送俾莊思明,等佢唔洗再係咁撳燈都冇人幫佢拎枝筆」、「如果可以贏到港航限量筆,梗係借俾啲俾空姐無視嘅港姐啦,新的一天,期望新的開始珍惜香港」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受