Ad Block Ad Block
本地
2021-01-12 10:30:00

【網上熱話】大快朵頤後遺下垃圾 街坊斥行為可恥

分享:
有街坊影到枱上漏下一堆飯盒和垃圾。(網民Shirley Kam@FB群組「順利邨 Shun Lee Estate」)

有街坊影到枱上漏下一堆飯盒和垃圾。(網民Shirley Kam@FB群組「順利邨 Shun Lee Estate」)

自政府禁止食肆傍晚6時至翌日凌晨5時提供堂食,一眾公園、休憩處以致路邊,在寒風下都成為開餐勝地。有順利邨街坊近日在邨內一張座椅上,發現留有大量快餐店紙杯、外賣膠飯盒等垃圾,批評用餐後不帶走垃圾的人行為可恥。

網民Shirley Kam日前在Facebook群組「順利邨 Shun Lee Estate」貼出相片,可見在一張設有4張座椅的桌上,留有附近一間快餐店的飲品紙杯、紙袋,以及發泡膠飯盒和膠碗等垃圾,相信拍攝之前有人在該處大快朵頤。有留言指出,晚上經常都有人在該處聚集,但都沒有把垃圾妥善棄置,更有人表示見過有人直接掉落地後離去。

有網民批評行為離譜、「無家教」,「垃圾桶喺樓梯邊,咁近都唔拎去掉,咁冇公德心」、「晚上仲有個後生仔食垃圾整到一地都係!」有人就分享在荃灣都見過類似情況,「一家食完野(嘢)就咁擺垃圾喺度。」同時有人指,經常晚上11時後都有人在平台聚集大聲喧嘩,「成日過左(咗)11點仲係到嘈嘈閉……大大聲聲係咁講野(嘢)笑,你地唔訓(瞓),人地都要訓架(瞓㗎)」,有街坊就透露經常有人從窗邊大叫要求聚集人士收聲,「報警都試過,勸喻算數,第二晚又再嘈過。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受