Ad Block Ad Block
本地
2020-12-02 10:30:00

【網上熱話】條魚係咪斑? 網民話係「Don't 升班」

分享:
有網民問呢條魚係咪斑?(Nelson Yau@acebook群組「職人吹水」)

有網民問呢條魚係咪斑?(Nelson Yau@acebook群組「職人吹水」)

第四波疫情大爆發,明顯多了人去街市買餸返屋企煮飯,減少外出醫肚。有網民買了一條靚魚後,不太肯定係咪斑,於是將張相放上網,請求各路英雄提點,結果反應非常熱烈,但答案五花八門,列出不少斑魚的種類,其中有高人一語道破,「(條魚係)Don't 升班」。

有網民在Facebook群組「職人吹水」出po及貼出一條魚的相,「請問呢條係咪班(斑)?」帖文引起不少迴響,最初留言都十分正經,分別有人指是花斑斑、芝麻斑、星斑、花英斑、石斑、金錢斑、青斑、紅斑、西星斑及寶石斑等。

其後留言開始搞笑,有人話係「雀斑」、「超班」、「BB班」、「Don't 升班」、有人則以非常權威口吻話:「一睇就知未夠班啦!」更有人話  
係「塔利班」;唔知樓主睇完所有留言,有無搵出個正確答案呢。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受