Ad Block Ad Block
本地
2021-01-17 10:50:00

【網上熱話】綠Van只剩雙人窗邊位 網民坐入去被鄰座埋怨「咁多位唔坐」

分享:
有網民表示,搭綠Van時被鄰座乘客批評「咁多位唔坐」。(資料圖片)

有網民表示,搭綠Van時被鄰座乘客批評「咁多位唔坐」。(資料圖片)

專綫小巴(綠Van)和公共小巴相對狹窄的座位,相信大家都體驗過,若車上座位所餘無幾,縱使不情願也不得不坐入雙人位靠窗的一邊。不過有網民表示,日前搭綠Van時遭到雙人位外邊乘客的不禮貌對待、被質疑「咁多位唔坐」而要坐在她旁邊,令樓主百思不得其解。

網民Yan Lau日前在Facebook群組「順利邨 Shun Lee Estate」發文,指當日下午4時許乘搭九龍專綫小巴48線返回順利邨,登車時發現全部雙人位都有乘客坐在近走廊一邊,只剩下多個靠窗位置,遂選擇坐到一個女乘客旁邊,詎料對方起身讓樓主入去坐下時,竟稱「咁多位唔坐」。她又指,留意到對方在車輛駛過觀塘聯合醫院後,始揚聲表示聯合醫院「有落」,最終司機駛至前方近寧波第二中學才開門讓她落車。

有網民表示「乜人都有」,認為該女乘客欺善怕惡,「呢啲人惡過佢就縮」、「同佢講咁你咁多位唔坐又要坐出面阻住晒」。有留言認為,雙人位坐近走廊位置已算是自私,亦有人稱「我會佢講咁吾(唔)想人坐你隔離(籬)去坐的士lor(囉)」。有網民就笑言「佢肯比(畀)你入去算好」,批評有些乘客見有人時才移到旁邊座位,「坐到慶(㷫)晒,跟住坐入去比(畀)出面你坐」。另外有網民就戲言「最鍾意攝入去窗口位坐」、「我最鍾意見邊個放左(咗)野(嘢)在隔離(籬)便坐果(嗰)個位!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受