Ad Block Ad Block
本地
2020-11-15 09:55:00

【網上熱話】鎖匙撳𨋢篤穿膠膜 遭斥「驚有病就行樓梯」

分享:
膠膜上的幾隻字,充滿着一股怒氣。(網民Stanley Lam@FB群組‎「深水埗街坊會」)

膠膜上的幾隻字,充滿着一股怒氣。(網民Stanley Lam@FB群組‎「深水埗街坊會」)

疫情肆虐期間,大眾都可能盡量避免用手接觸公共物件,很多升降機過去一年都貼有膠膜,方便清潔。不過在深水埗區一座大廈,升降機的膠膜懷疑過去被人用鎖匙按樓層導致損壞,近日被人寫上「不要用鎖匙篤,會穿的,驚有病就行樓梯」字句。

網民Stanley Lam在Facebook群組‎「深水埗街坊會」分享有關相片,很多網民都認為用鎖匙按掣在衞生上實在分別不大,「D(啲)人又煩又乞人憎,鍾意攞鎖匙督(篤),之後又袋返落袋」、「其實用鎖匙好唔符合邏輯……返到屋企咪又係洗手,唔通篤完就唔使洗手」,亦有人認為用鎖匙相對上已較衞生,「用鎖匙篤,好過D(啲)趴街用完D(啲)紙巾㩒完丢哂(晒)落地下」、「鎖匙好過用佢呻過鼻涕嘅紙巾啦」。

有人就提出保持個人衞生才是最重要,「其實返屋企同去好多地方都會洗手/消毒㗎啦,點解要咁麻煩」、「又驚死又要返屋企」,亦有人笑言「Feel到已經痴過好多次」、「個保安手字唔錯,夠清楚」。防疫期間人人都份外小心,但保護之餘也應愛惜公物,否則多多防護膠膜也不夠用,最後損失可能也是住戶自身。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受