Ad Block Ad Block
本地
2021-04-25 11:05:00

網上熱話|周末景點大擠塞 網民倡搭的士:何必浪費光陰自駕

分享:
有網民在過去周日於黃金泳灘徑遇上長長車龍。(網民Chung Chung@FB群組「屯門公路塞車關注組」)

有網民在過去周日於黃金泳灘徑遇上長長車龍。(網民Chung Chung@FB群組「屯門公路塞車關注組」)

近月香港各個郊野景點,每到周末或長假期就會變得水洩不通。有網民日前在社交網站提出,在假日駕駛到景點時,連同等車位時間往往需時一、兩小時,認為倒不如放棄駕駛、改乘的士,「何必浪費曬啲寶貴光陰……有充裕時間活動,何樂而不為呢。」

事主上載的相片可見,在掃管笏黃金泳灘徑當時出現長長的車龍,包括3輛新界的士。他被網民問到搭的士與駕駛的分別時,直言「起馬(碼)唔洗(使)等位,1(一)到步(埗)就落車。」有網民亦認同,「講得啱!假日揸車更加唔方便」、「揸車唔辛苦好處多,但淨係搵位一樣就已經抵過晒開車嘅好處」

有留言就比較兩者之分,認為搭的士雖然「揮揮手就上車,到左(咗)就落車唔洗(使)搵位」,但並非隨手都截到車,尤其是假日的郊區,而塞車時都不知應否落車,「落又要(有)排未到目的地,唔落睇住係錶跳但又唔郁車」。該網民又說,自己駕駛就不用顧着攜帶多少物品,「可以放係車,有需要先返車攞」,惟塞車時不能棄車、排隊等車位需時,泊車又要錢。該網民認為,兩者沒有絕對好與不好,「睇自己衡量」。

另外,有網民就提到既然一眾遊人前往遠離市區的地方「都係想享受大自然」,倒不如用腳落地步行,「好過塞住呢頭既(嘅)居民。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受