Ad Block Ad Block
本地
2021-04-29 10:20:00

網上熱話|安泰邨走廊凌晨遇可疑男 網民倡先通知左鄰右里

分享:
安泰邨有街坊指凌晨在門外看見可疑男子。(網民「Roy PigPig」@FB群組「安泰人安泰事」)

安泰邨有街坊指凌晨在門外看見可疑男子。(網民「Roy PigPig」@FB群組「安泰人安泰事」)

住宅之間的鄰里關係雖然不及上世紀的香港,但簡單一個點頭和問好,也可促進街坊街里之間的關係,必要時更可合力保護家園。安泰邨有街坊昨日凌晨翻看單位閉路電視時,意外發現凌晨2時許竟有可疑男子,在走廊和住戶門前徘徊,遂把截圖放上網並質疑「其實你凌晨兩點幾喺人屋企門口做咩呢」。

有網民表示,自己每次遇上類似情況時,都會預先通知鄰近單位街坊,以便日後發生任何突發事件時,「可以與對面或左鄰右里一齊抗賊」,形容即使與街坊不熟絡,「見到面打招呼、早上見到面講早晨都重要」。

不過,有人就直言不是每戶都喜歡與其他人打交道,「有D睦鄰和他打招呼沒反應,自此慳番」、「有啲自以為好巴閉,我剛搬黎(嚟)時見面都會點頭say hi,點知人地睇你唔起」。亦有留言指出,不明白為何自己的鄰居很喜愛大力關門,「我鐵閘都未關好,佢已經好大力砰門,成條冷巷都震哂(晒),呢d咁嘅街坊,多得佢唔少」、「果d(嗰啲)人見到你返黎(嚟),仲要特登勁大力砰門」。

該網民直言,並不是要勉強每名街坊都要打招呼,但自身行為也不應該影響到其他人,「其實有修養,有質素嘅人係唔會做出呢d(啲)行為,反而自覺素質好嘅人先會做出呢d(啲)行為。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受