Ad Block Ad Block
本地
2021-05-17 10:20:00

網上熱話|豹紋底褲現工業區欄杆 網民感骯髒直言不理解

分享:
有網民在柴灣常安街,發現多件內衣物被夾在欄杆上。(網民「Pick A Mei」@FB群組「柴灣人柴灣事」)

有網民在柴灣常安街,發現多件內衣物被夾在欄杆上。(網民「Pick A Mei」@FB群組「柴灣人柴灣事」)

繼深水埗西九龍法院大樓對面,有人把大量內衣物放到地上晾曬,柴灣亦有網民在街頭發現豹紋底褲!Facebook群組「柴灣人柴灣事」成員「Pick A Mei」日前貼出一幅照片,指柴灣常安街近豐業街交界一個欄杆,掛有豹紋內褲、內衣、毛巾和鞋墊等較貼身的物品。

該網民戲言:「就落雨啦!幾時收返條豹紋底褲呀!」不過,很多網民都指涉事路口交通繁忙、多重型車,「嗰個街口貨車垃圾車巴士乜都有」,直言晾曬完也會很骯髒,「唔污糟架??馬路邊呀……仲敢著番(返)上身架(㗎)??難理解」、「唔知咩人會咁唔衛生?有機會就影下物主,大家認住佢」。

相關新聞:網上熱話|西九法院對面行人路曬衫 衣物散滿一地「同冇洗有咩分別」

有網民則持相反意見,認為不必擔心物品是否潔淨,「可能主人仲污糟過條底褲呢」、「係咪成堆吹咗落街,有人好心夾起咋」。亦有人認為,「平時D(啲)人曬被,我都理解。有時D(啲)人曬底褲底衫真係唔明白。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受