Ad Block Ad Block
本地
2021-04-06 11:40:00

網上熱話|坦認唔熟路遭諷「早知唔上車」 的士司機一句完結話題

分享:
有的士司機日前因使用GPS,被乘客嘲諷「早知唔上車」。(資料圖片,示意圖)

有的士司機日前因使用GPS,被乘客嘲諷「早知唔上車」。(資料圖片,示意圖)

本港道路網絡雖然四通八達,但並非每次行錯路都能很快修正,因此不少職業司機即使自問熟悉各區,可能都會以GPS(全球定位系統)導航輔助。有的士司機日前接載客人時,因不熟悉附近環境而打開GPS導航,詎料被乘客質疑「司機你唔識路㗎」,他頓時向乘客坦承「唔多熟點出返去」,對方竟反嗆「早知唔上車」。事主表示聽到這句說話後,立即以一句「咁冇所謂呀,你鍾意嘅而家呢度落車唔收你錢啦」回敬,對方最終安靜乘搭餘下路程。

事主認為問題源於對方的修養,直言自己如有行錯路,定必會為客人扣減車資,又透露每當聽到有人說類似「你揸得的士唔識路」的說話,「聽到呢D(啲)就火都黎(嚟)埋,一定同佢詳談吓。」

不少網民都力挺事主,指不明白開GPS的問題何在,「香港路不是個個都知在那(哪)處,老屎忽有時都想不起」、「唔識路用GPS又有乜問題,保障大家啫,準確到達目的地,客冇嘥時間,司機收足錢,大家happy(開心)就得」、「客就係咁神奇,佢地好似當全部司機都識晒全香港既(嘅)路」。

事主其後又補充,間中有乘客見到他開GPS後,反而會主動帶路或提供行車路線。另外,有人建議遇到類似情況後,扮演「九龍車」可能效果更好,「你應該同佢地客氣講我是九龍車香港路不熟可否帶我行,萬試萬靈。佢地有得威,就算行不對佢地都不會詐型。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受