Ad Block Ad Block
特刊
2017-07-04 06:00:00

[夏日逍遙遊特輯] 外遊上網用SmarTone自在漫遊系列 有機會賞你Club Med 沖繩全包假期

分享:

出外旅行又要book 酒店,又要 plan 行程,已經夠煩,仲要左撲右撲去買當地SIM 卡、租WiFi蛋?有SmarTone自在漫遊系列,你的手機就是WiFi蛋!數據任用任分享,隨時上Google Map睇地圖搵路、打卡、上埋Facebook live都得;只需一個日費,唔洗驚有震撼賬單!

SmarTone的數據漫遊固定日費計劃,已經覆蓋超過160個地區,無論你飛去邊,落機都可以即時online。部分計劃更包每日$60撥打當地電話費用,適合用來Call車、預約餐廳,兼送埋環球旅遊保險。

而家登記,即送你新航假期$300折扣!由即日起至9月30日用得最多的客戶,SmarTone仲請你免費飛去Club Med沖繩石垣島大玩特玩。套票已包括機票禮券、雙人度假村住宿、每日三餐、飲品及小食、水陸活動及兒童俱樂部,一個如此「Free」的旅程,適合喜愛自在漫遊、想飛就飛的你。    


SmarTone     查詢:2880 2688

Ad Block Ad Block
留言專區
Ad Block Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受