Ad Block Ad Block
地產
2022-01-19 12:00:00

蘇Mi點上車|有乜驅使蘇慧音對將軍澳由恨變愛?

分享:

當你住開大西北,有機會俾你搬到將軍澳,你會覺得好方便;但相反,你住開九龍,叫你搬去將軍澳,你就會覺得「無雷公咁遠」,蘇氏姊妹花正正係呢個感覺,所以當我哋話同佢睇一啲將軍澳樓盤時,佢哋第一個反應:「好遠,地鐵要坐好多個站 ,我只知道係一個我唔想去嘅地方……」

《蘇Mi點上車》咁多集以嚟,我哋同蘇慧音(Minnie)睇過啟德同馬鞍山啲盤,但一係太貴、一係太細、一係環境未夠好……於是一直跟進蘇慧音上車嘅美女代理Michelle,就大膽提出不如睇睇將軍澳啲盤,既可以有Minnie最愛嘅海景,價錢又啱budget啲,仲要區內環境啱晒feel。但靚盤度度都有,兩位代理究竟使出乜嘢殺手鐧,成功令到蘇氏姊妹改口大讚將軍澳呢?

至於一向好動嘅Minnie,亦都同我哋一齊參觀一個全新嘅屋苑會所,佢使出十八般武藝,試玩入面嘅設施,但有兩樣嘢就當堂考起佢嘞!究竟係啲乜?

想睇番之前幾集內容,請click入以下link

Ep1- 蘇家五口住1500呎四房 兩姊妹點解逼埋上下格床?

https://youtu.be/CXpPSwIrnis

Ep2:贏奧運後獎金夠唔夠買樓?蘇慧音的幻想與現實

https://youtu.be/ojeasP_8xpI

Ep3:蘇慧音做sales辛苦過打乒乓 睇新界樓又合唔合心意?

https://youtu.be/p_gcJdfmT6E

Ep4:當蘇慧音遇上施永青 蘇施對決父女「乒」

https://youtu.be/5mEUwsVdbgU

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受