Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-09 11:44:40

Anson Lo 預告出新歌叫神徒一齊猜歌名 Edan充滿創意估:《N伸撈》

分享:
Anson Lo 預告出新歌叫神徒一齊猜歌名 。

Anson Lo 放送表情包,預告出新歌叫神徒一齊猜歌名 。

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo),昨晚(8日)在社交網貼出由9張小相組成的大相,相中見他表情多多,當中包括有咬唇﹑咬手指﹑伸脷及不少Chok爆型仔look,並預告下周一(12日)即將推出新歌;Anson Lo 叫神徒一齊留言估歌名,他給了提示《N _ _》;向來搞笑擔當的呂爵安(Edan)即留言謂《N伸撈》,充滿創意,留言更吸引逾6000個讚好,而ERROR的肥仔則猜《NBA》。

Ad Block
Edan充滿創意估《N伸撈》。 Anson Lo凌晨在IG story出po,宣告新歌MV已有功告成。 Anson Lo早前在IG Story哼唱「Nah Nah Nah」,有神徒估歌名是《NAH》 有神徒指Anson Lo已在IG Story劇透新歌歌名。

神徒:你已經劇透咗

教主出新歌,不少神徒都留言估歌名,不少神徒猜歌名是Nah》,有留言表示,「其實上次個story係咪已經劇透咗個答案」、「Nah?! 個個樣都好正呀!點解可以咁精靈架?」、「 教主,根據你之前一個story 的提示,應該係《Nah》,估中了嗎?」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受