Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-08 20:48:36

「殺神」奇洛李維斯腩肉出海歎香檳

分享:
奇洛皮膚白白仲有少少腩肉。

奇洛皮膚白白仲有少少腩肉。

動作片《殺神》(John Wick)的奇洛李維斯(Keanu Reeves)有型到爆,穿上專用西裝都可以身手敏捷,仲要著到身形勁fit。但話晒都58歲,除晒衫即露真身。演員工會罷工持續,一眾荷李活巨星難得清閒,一個二個去晒度假。奇洛都唔例外,上周與56歲妹妹Kim Reeves去到意大利卡普里島(Capri)出海度假。依舊留著殺神招牌式鬍鬚的奇洛,難得出海當然暢泳一番,赤裸上身的他原來皮膚都幾白,坐低時仲突出少少腩肉,但不失型佬。

Ad Block
邊歎香檳邊享受海風。

邊歎香檳邊享受海風。

出海梗要落下水,點解唔除埋褲?

出海梗要落下水,點解唔除埋褲?

上水一刻佬味出晒嚟。

上水一刻佬味出晒嚟。

妹妹Kim大讚哥哥照顧有加。

妹妹Kim大讚哥哥照顧有加。

超錫癌病妹妹

奇洛與家人關係非常好,尤其與他出海的妹妹Kim1991年,Kim不幸患上白血病,奇洛決定停工陪伴妹妹治療。Kim憶述:「化療令我好痛苦,哥哥一直握住我手,從未離開過我。」與癌魔搏鬥10年,Kim終於戰勝。之後,奇洛設立基金幫助癌症病人。奇洛受訪時曾說:「我有個基金幫助研究癌症。我不愛基金有我的名字,只想這筆錢用作應該用的地方。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受