Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-05 11:38:38

《無間道》20周年重映4K復修版 劉偉強感覺似嫁女:不會剪輯導演版

分享:
《無間道》20周年,劉偉強形容重映4K 數碼復修版感覺似嫁女。

《無間道》20周年,劉偉強形容重映4K 數碼復修版感覺似嫁女。

由劉偉強和麥兆輝執導的經典電影《無間道》2002年12月12日香港上映,本月12日剛好上映20周年,寰亞電影將於首部曲開畫的同一天,推出4K 數碼復修版《無間道》、《無間道 II》、《無間道 III 終極無間》重新公映。日前電影舉行優先場,劉偉強導演驚喜現身,他興奮表示,「20年前拍《無間道》似生仔,今次就好似嫁女。」

在劉導心目中,《無間道》的每個場景都有獨特意義,當被問到會否再剪輯導演版?劉導回應說:「唔會,依家已經係最好嘅版本!」他更指出未開場已是精彩位,「當年我哋拍《無間道》好清晰要帶觀眾投入,所以一開場credit位已經做得好好。然後喺個廟『噹』嗰一聲都好睇,有啲人鍾意兩個主角喺天台、黃秋生跌落嚟,其實就連鄭秀文嗰場問『到底你係邊個』,呢啲文戲都好睇。」

Ad Block
劉偉強導演驚喜現身優先場。

選用《被遺忘的時光》有原因

多年以來,很多觀眾都好奇為何當年選上蔡琴的《被遺忘的時光》呢?劉導表示,以前音響發燒友,都會以蔡琴這張唱片來試機,因為靚聲悅耳,「當我知道要拍一場劉德華同梁朝偉喺HiFi舖相遇嘅場景,我專登去搵一首歌放喺呢場,其實連歌詞都好配合到佢兩個人戲裏面嘅身份。當時好多人都唔知道,呢首歌將會爆紅,影響咁深遠。」他還透露明年將推出《無間道》電影系列的4K Blu-ray版。

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受