Ad Block Ad Block
娛樂
2019-01-16 21:27:00

【神預言】《我要做Model》鄧Sir︰警司級先有嗰間屋嘅鎖匙

分享:
04年的《我要做Model》正正演出一幕鄧Sir帶女伴去「安全屋」幽會。

04年的《我要做Model》正正演出一幕鄧Sir帶女伴去「安全屋」幽會。

日前爆出有警隊保安部一名男警司,疑公器私用,帶女伴到「安全屋」幽會,女伴更熟悉安全屋密碼,警方暫不評論事件(相關新聞︰http://bit.ly/2RrPpS5)。

 

事件曝光之後,有網民發現與04年的電影《我要做Model》其中一幕內容極為相似。鄧梓峰於戲中扮演的鄧Sir,帶同女伴到位置偏僻的小屋幽會。當時鄧Sir搭著女伴的膊頭︰「啊鄧警司今日帶你嚟玩,你開唔開心先?」女伴反問︰「你唔怕你老婆知咩?」鄧sir續說:「你千祈唔好講啊,不過唔怕我哋嚟到邊境咁遠,你睇到嗰度間屋啊?警司級呢,先至有間屋嘅鎖匙嘅。」

想不到15年後就發生了同類事件,名符其實如有雷同,賓屬巧合。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受