Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-18 19:07:36

《美國女孩》獲金像獎 林嘉欣眼瞓冇睇直播

分享:
HK ENT

林嘉欣指,與珊珊在拍攝現場大談「湊女經」。

李麗珊和林嘉欣今日出席記者會,大談現今養一個孩子要600萬。二人第一次合作拍廣告,但默契十足,更在拍攝現場大談「湊女經」,林嘉欣說:「同珊珊拍廣告好難忘、好投契,埋位同唔使埋位期間,都係傾湊女經,珊珊佢啲女入晒大學,我仲要慢慢捱,呢次好開心同佢合作,覺得佢好親切。好多年前珊珊拍廣告講生囡要400萬,聽到我好驚諗住唔生,最終自己都生咗兩個,使咗幾多真係唔知,總之平有平養、貴有貴養,有需要都要使嘅。」

K-Pop

珊珊與林嘉欣首次合作拍廣告,大談現今養一個孩子要600萬。

林嘉欣:我淨係識湊女同拍戲

廣告中珊珊教林嘉欣玩風帆,她表示兩個小朋友各有興趣,大女鍾意寫故事、畫漫畫,林嘉欣續說:「可能佢受爸爸影響,因為爸爸有寫劇本;細女就鍾意游水。我淨係識湊女同拍戲, 我唔識理財,係咪好唔似呢?所以呢啲數字嘢,我要專業人士幫手。」談到參演電影《美國女孩》於《第40屆香港電影金像獎》獲獎,她表示因為早瞓而未有看直播:「我有恭喜導演,佢將媽咪呢個重大角色交俾我演,當然好開心啦,好榮幸可以參與,得到呢個圓滿成績替佢哋開心,今晚應該會慶祝。」

昨晚《金像獎》頒獎禮,林嘉欣表示因早瞓沒有收看直播。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受