Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-19 17:22:00

【通訊廣告喎】Home Office行山?鄧梓峰自爆兩個月無工開

分享:

鄧梓峰自從上次在Facebook留言叫大家高抬貴手,不要把他手上的龍蝦改圖變蝙蝠之後,他的Facebook吸引了不少P圖高手進場。今日他在Facebook分享多張行山照片,又引來不少網民「手痕」表示︰「巴斯,你呢幾張圖好好P喎!」不過,更加多網民諗起鄧梓峰多年前為通訊局拍攝的郊遊廣告,留言問到︰「收唔收到?」而鄧梓峰亦十分搞笑回覆說︰「唔係靠彩數。」

 

有唔少網民表示手痕想p圖。

有唔少網民表示手痕想p圖。

此外,早前恒生銀行六名管理培訓生趁公司安排Home Office期間,一齊行山兼上網打卡,令恆生銀行成為「行山銀行」。不少網民亦在鄧梓峰Facebook抽水問道︰「巴斯先生 聽講你最近喺屋企Home Office 喎」他回覆說道︰「home鬼咩!我呢兩個月一日工作都無!全部取消晒」

鄧梓峰行山令人想起他為通訊局拍廣告。

鄧梓峰行山令人想起他為通訊局拍廣告。

有網民問鄧梓峰有冇帶對講機。

有網民問鄧梓峰有冇帶對講機。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受