Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-29 21:00:07

 鄧麗欣嘆《12日》故事太寫實 拍完感覺好sad身心疲累

分享:
 鄧麗欣嘆《12日》故事太寫實 拍完感覺好sad身心疲累

Stephy 嘆《12日》故事太寫實,拍完嘅感覺好sad。

由鄧麗欣(Stephy) 主演的電影《12日》,是20年前經典電影《12夜》的概念延續,用12日道出10年夫妻關係,將一段愛恨交纏的婚姻,赤裸呈現於大銀幕上,電影已於427日上映,而身為女主角的Stephy亦直言拍《12日》心很累:「故事太寫實,拍完嘅感覺好sad!」

 

Ad Block
Stephy 有一幕需要崩潰痛哭,喊到失控。

Stephy有一幕需要崩潰痛哭,喊到失控。

12日》以12個章節道出十年夫妻關係,男女主角鄧麗欣及馬志威同時需要在極短的拍攝日子中,經歷一段感情由甜蜜打得火熱,到爭拗吵架分手,最後面對愛變成習慣的愛情輪迴,Stephy說:「故事太寫實,有好多朋友睇完都形容係一部好殘酷嘅愛情故事,結婚後至發覺世界冇童話,拍完嘅感覺好sad!」在片中Stephy 有一幕需要崩潰痛哭,喊到失控,那份傷痛完全掏空一個人的心神,Stephy演出後自然感到身心疲累,但其實觀眾看到也會確切感受到Jeannie這個角色那份傷心欲絕的感受。

另外,與林愛華合作無間兼《12夜》監製陳可辛看完《12日》表示,其實之前都有看過劇本,說:「難得導演(林愛華)喺咁短時間拍得咁細緻,Aubrey亦有講係佢心中一個典型男女關係嘅故事,但嗰個完全係女性角度睇男女關係,係作者心目中嘅男人而唔係所有男人都係咁,Aubrey只係揀咗一個典型男人角度,可能女人睇咗會好開心。」

電影《12日》

Stephy演出電影《12日》後感到身心疲累。

電影《12日》

電影《12日》

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受