Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-11 15:30:00

開心無敵獎門人| 曾志偉扮日本動漫「安妮亞」網民:好嘔心

分享:
曾志偉在《開心無敵獎門人》扮日本動漫人物「安妮亞」。

曾志偉在《開心無敵獎門人》扮日本動漫人物「安妮亞」。

曾志偉自去年上任 TVB高層後不斷獻計,並積極對綜藝及娛樂節目進行大革新,又安排農夫的C君任J2台的創意總監,藉此令節目年輕化。曾志偉早前確診新冠肺炎,要在家隔離而缺席主持《開心無敵獎門人》節目,日前(9)他終於出關,並歸隊錄影新一集節目。

預告片見志偉模仿安妮亞

昨日在節目預告片中,見曾志偉以螢光粉紅髮型配黑衫示人,網民都估計他是模仿日本人氣漫畫作品《SpyX Family》內「安妮亞」的造型,不過網民對此似乎不太受落,更引來不少網民於網上發文劣評:「曾志偉又做《獎門人》,年輕觀眾嫌老,到底佢有咩奇招挽回班後生仔呢? 原來,曾志偉會喺《獎門人》扮《SpyXFamily》嘅安妮亞。」

網民都紛紛留言表示被他的造型嚇親:「睇到預告... 好嘔心」、「呢啲叫趕客」、「好核突呀,你係咪想我地嘔晒啲月餅唔駛增肥?」、「又會咁in? 但這是老人台,應該都冇咩核心觀眾知~」、「老個班觀眾覺得厭,後生又覺得老人家先睇,寧願睇viu 好過」、「大台觀眾認識安妮亞嗎?」、「安妮亞比佢毀曬」等等。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受