Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-30 16:10:00

12怪盜|姜濤叫Jeremy Stanley 做「爸爸媽媽」Edan 報喜開畫2日大收500萬票房

分享:

姜濤叫Jeremy Stanley 做「爸爸媽媽」。

MIRROR各成員近日積極為電影《12怪盜》落力宣傳,12分為不同小隊四出謝票。昨日(29) 姜濤﹑李駿傑(Jeremy)和「大表波」邱士縉(Stanley)組成三人組出動,事後姜濤在社交平台貼出他和「巨豬2人組」的合照,相中見姜濤十分鬼馬,嘟嘴分別向Jeremy及大表波送吻﹑然後Jeremy亦跟住姜濤嘟嘴,向大表波咀咀,搞到大表波反晒眼,姜濤更留言表示:「一家三口來謝票,我愛爸爸媽媽。」相當搞笑。 

而另一小隊EdanAK Alton 亦現身旺角,AK更因趕謝票而冇食Lunch 12子非常落力宣傳,Edan 在社交網公布好消息:「是日謝票小隊 啱啱收到好消息 ,上映2日就過咗500萬,你哋真係太犀利了 ,多謝大家咁支持,辛苦晒。嚟緊就要飛半個月了,我哋好好把握哩幾日見面嘅機會啦」一眾鏡粉都表示會再睇多幾次支持。

Edan、AK 及Alton 現身旺角謝票場。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受