Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-15 23:24:15

193@ERROR與Do姐再續前緣 郭嘉駿同細貓生日只係爭一日

分享:

細貓(左)及193同月生日。

ERROR成員郭嘉駿(193)及細貓應智越日前出席紅十字會的活動,由於二人的生日只差一天,大會送上生日蛋糕和他們慶祝。二人齊聲表示:「呢個生日過得特別有意義!」

在活動上,大司儀問細貓有甚麼生日願望,他說:「梗係希望可以再同Do姐(鄭裕玲)合作 啦,上次跟Do姐拍嘢好開心,又學到好多嘢。」193的生日願望:「希望身體健康,同Do姐下次 可以帶埋我去旅行,一齊合作!」現場隨即播放Do姐的錄音片段,Do姐說:「Hello 細貓,193 !祝你哋兩位生日快樂,見到你哋咁有心,生日都嚟支持紅十字會嘅活動,就等我實現你哋嘅 願望啦,再同你哋合作多次!32號見啦!」司儀笑指193和細貓今年一定行大運,生日一講 Do姐,Do姐便出現!原來Do姐亦是今年香港紅十字會「第二屆定向挑戰」的星級大使,3月2日會現身參與香港紅十字會活動。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受