Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-09 11:00:24

193個人品牌搞聖誕市集 Do姐畀面撐場

分享:
193個人品牌搞聖誕市集,獲Do姐亦以神秘嘉賓撐場。

193個人品牌搞聖誕市集,獲Do姐亦以神秘嘉賓撐場。

「Do姐」鄭裕玲落實效力HOYTV,明年初開工拍時至少有15集的旅行節目,有報道指Do姐今次獲安排與全男班嘉賓出發到世界各地,其中一位正是與她主持電台節目《口水多過浪花》的前TVB小生余德丞。

Do姐為HOYTV拍節目令ERROR合作願望暫時落空,不過Do姐跟ERROR卻緣份未盡,193(郭嘉駿)的個人品牌近日在尖沙咀舉辦聖誕市集,除獲「老婆」們到場支持外,Do姐亦以神秘嘉賓撐場。193在IG透露:「構思lilaboc.co展覽嘅時候,已經諗如果可以請到Do姐大駕光臨做神級嘉賓 ,就真係知我咩料喇。於是我喺開幕前就抱住戰戰兢兢嘅心情打俾Do姐,Do姐竟然一口就答應,小弟真係非常之滾動,喺度再次感謝Do姐,I love you!」Do姐則表示被193誠意打動,她寫:「見佢咁比心機,一於嚟支持下。嚟到現場見到咁靚嘅場景,就真係知佢個品牌咩料,真係替佢高興,繼續加油!」Do姐與193合體拍下多張合照,雖然Do姐上月出席「903 AllStar 籃球賽」時聲稱會考慮會追蹤193的IG帳戶,可是Do姐今次去完193的聖誕市集撐場,仍然未有Follow其IG。

Ad Block
Do姐表示被193誠意打動,故決定畀面撐場。 Do姐表示被193誠意打動,故決定畀面撐場。 Do姐表示被193誠意打動,故決定畀面撐場。 Do姐表示被193誠意打動,故決定畀面撐場。 Do姐表示被193誠意打動,故決定畀面撐場。 Do姐表示被193誠意打動,故決定畀面撐場。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受