Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-14 20:39:32

360 秒人生課堂|阿Bob 曾遭冷眼被指「廢人」 自嘲由龜頭升呢龜公

分享:
阿Bob 七情上面分享自己的奮鬥故事。

阿Bob 七情上面分享自己的奮鬥故事。

TVB綜藝節目《360 秒人生課堂》,昨晚 最後一集,阿Bob 親自落場為擔任演講嘉賓,除了薛家燕,阿Bob 伯樂之一的前新城電台台長朱明銳亦親臨現場。原來阿Bob 2003 年加入新城電台節目部前,是在新城營業部工作,月薪高達數萬港元。但為了興趣,阿 Bob 放棄豐厚收入轉戰節目部,並由「節目助理」做起,他表示 :「依家做助理8千啫,我覺得我有一日會搵到8萬,銳哥於是就叫我試吓,我家人都非常支持。」

 

Bob一開始已以「節目總監」為奮鬥目標,並把握機會做好每件事,可惜換來的不是廣告商的冷眼,就是遭人嫌棄:「有日有個唱片公司嘅哥哥仔,帶住新入行嘅妹妹仔行台,佢一路行一路介紹呢個台長、呢個靚聲王咁,行到嚟我嗰行,我遠處聽到個女仔問『咁呢個肥肥哋嘅呢?』『呢個唔 使識,呢個廢架』喂 !你邊隻眼見到我廢?」

 

Bob 並未因此受到打擊,繼續把握好每個機會,即使是別人眼中微不足道的「報時」工作,亦珍而重之。其後阿Bob 因為有份主持的《新香蕉俱樂部》成為當年最高收聽率的電台節目之一,獲得電視台及電影公司賞識, 演出機會遞增。奮鬥了68年左右,阿 Bob 終一嚐月薪八萬甜頭,並第一時間 買了兩隻名錶送給父母:「因為我大學嗰時,屋企環境唔係幾好,阿媽當咗隻錶, 呢件事擺咗喺我心入面。」

Bob 坦言要感激看不起他的人:「好好記住嗰個畫面、嘴臉、說話、感覺,因為呢啲嘢全部都係將你推向成功嘅燃料。」笑看冷眼的阿Bob,對於被封「龜頭 Bob」亦絕不介意:「其實我覺得係幾似。以前我淨係得個頭,依家我升咗級、有埋個身,叫做龜公 Bob,人哋點話你唔使在意,你只要知道自己做緊乜、係邊個就得。我好知我自己係邊個,我叫阿Bob,『The Best of The Best』。」

Ad Block

 

Bob 的精彩演講及勵志言論贏得全場掌聲,家燕姐亦大讚阿Bob 成功有理:「你唔怕蝕底,我哋做電台,好多時突然有大段稿拎埋嚟,個個唔知邊個講,佢第一句就話畀我講。你好肯幫人,我哋有時會一齊傾難處,傾傾吓會唔見咗阿Bob,原來佢走咗出去搵人求救,入嚟就話搞掂晒。」

 

薛家燕大讚阿Bob 做嘢唔怕蝕底。

薛家燕大讚阿Bob 做嘢唔怕蝕底。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受