Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-11 21:36:26

360秒人生課堂|林盛斌爆初出茅廬被嫌「阿豬阿狗」 感激嘲諷過自己的人

分享:

林盛斌擔任壓軸演講嘉賓。

阿Bob說︰「記得當年喺電台冇節目做,突然有一日有機會畀我錄電台廣告,平時錄廣告嗰位DJ係啤梨(葉文輝),嗰日佢唔舒服,但個廣告又趕住出街,監製一見到我行過就話:『你啦!』就係咁,我錄咗我人生第一次電台廣告,我好開心,好畀心機。個客聽完第一句就問:『呢把聲邊個嚟?阿Bob?乜水嚟架?你唔好搵啲阿豬阿狗去錄我啲廣告吖。得得得,個廣告唔出街住,你等啤梨好番先再錄啦。」

Bob提到初入行時遭人白眼。

日前他在社交平台分享如何面對網民的批評,他表示早前與一位幕前朋友交談,對方對網民的負評感到難過,阿Bob便跟對方說︰「我哋做娛樂圈嘅,目的就係要娛樂大家,佢喺你個社交平台留言,插吓你,鬧吓你,然後佢身心舒泰咗喎,自我感覺良好咗喎,咁我哋都算完成咗我哋喺呢行要做嘅任務吖!」並認為「Haters gonna hate」,只要盡力做自己便已經足夠。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受