Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-27 16:22:44

4歲Lucy李元元榮升家姐 阿媽宣布有咗第二個

分享:
4歲Lucy將榮升家姐,趴在媽咪孕肚上拍照。

4歲Lucy將榮升家姐,趴在媽咪孕肚上拍照。

李璨琛與太太梁志瑩育有4歲囡囡Lucy(李元元),媽咪為女兒經營的IG帳戶,近年深受網民歡迎,Followers已多逾38萬。今日是李璨琛的47歲生日,其太太在Lucy帳戶公開喜訊,表示造人成功懷有第二胎,Lucy快將榮升家姐!

梁志瑩上載一張Lucy趴在媽咪孕肚上的新相,並寫:「今日係爸爸生日,除咗想同佢講聲生日快樂之外,仲想同大家分享一個更開心嘅消息,就係:老母終於都再次懷!孕!了!因為個肚太唔明顯,但係老母又好想D人對佢再好D:讓下位俾佢坐呀、扶下佢過馬路呀、買嘢排隊可以插隊呀、或者買嘢唔洗俾錢呀等等。所以決定要公佈啦!決心要做一個無恥嘅孕婦,half way to go,今次究竟係Richard1.0,定Lucy2.0,大家估下」。消息公開後,網民亦紛紛留言恭喜。

Lucy媽宣布有咗第二個! 李璨琛寶貝女Lucy快將榮升家姐。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受