Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-05 23:00:59

5歲李元元自稱發噩夢大喊 Lucy媽透露內容: 聽完笑醒左 

分享:
5歲Lucy自稱發噩夢大喊。

5歲Lucy自稱發噩夢大喊。

李璨琛(Sam)的5歲囡囡李元元(Lucy)向來可愛及搞笑程度爆燈,大受網民歡迎,為食型象更加是深入民心,Lucy媽(梁志瑩)昨日就在社交平網大爆囡囡因一事發噩夢大喊

Lucy媽寫道:「今朝起身,瞓喺隔離嘅LU掛佳一個好豬嘅樣同我講(伴隨住一啲口氣):『媽媽,頭先我發咗個惡(噩)夢呀』,其實咁耐以來都未聽過佢話發噩夢,因為佢本人係瞓得好冧嗰隻,第一次聽見佢話發噩夢,即刻豎起耳仔好想聽吓。」 

原來Lucy 所指的噩夢是冇得食福麵,她搞笑表示:「我個噩夢呢係呢本來媽媽話俾我食福麵,真(跟)住最尾媽媽都係話唔好食攞走咗我碗福麵,最尾冇得食福麵,然後我就喊咗囉。」相當可愛,Lucy媽表示聽完後立即笑到醒晒,更謂:「人生真係未聽過一個噩夢係咁惡」網民都笑言:「原來無得食福麵已經係人間慘事」。

原來Lucy 所指的噩夢是冇得食福麵。 Lucy向來可愛及搞笑程度爆燈。 Lucy去年榮升家姐。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受