Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-24 16:47:03

5歲細女咬奶嘴被網民質疑 張繼聰回應: 我做老竇都未慌

分享:
張繼聰的五歲囡囡幼稚園畢業。

張繼聰的五歲囡囡幼稚園畢業。

張繼聰和老婆謝安琪(Kay)婚後育有一仔一女,轉眼間囡囡張靖(Kakaball)已經5歲幼稚園畢業。昨晚張繼聰在社交網貼出多張兩公婆與囡囡的畢業合照,相中見Kakaball 穿上紅色畢業袍和四方帽,攬着熊啤啤及手執一束彩色氣球,相當可愛,張繼聰與謝安琪更肉緊向囡囡獻吻。

張繼聰慨嘆即將要升上小一的囡囡大得太快,更搞笑表示這兩年疫情經常要陪個女Zoom上課,感覺自己也一起上幼稚園一樣,他寫道:「妹妹幼稚園畢業啦!好快又開始人生另一個階段,小朋友真係成長得太快。感受好深,因為依兩年不斷zoom,我都好似有份讀咁,依次真係要俾啲掌聲我哋嘅小朋友同埋啲家長。希望所有小朋友健健康康,可以正常享受校園生活。 」但不少網民都將焦點放在張繼聰身上表示:「天氣咁熱仲着皮褸」,而張繼聰亦又解釋:「#畢業相係好耐之前影嘅 #求吓你哋 #唔好又懶咩咁話今日好熱 #雖然卅度著皮褸我真係做得出」。

另外,張繼聰日前亦分享一條囡囡短片,片中Kakaball穿著睡衣咬住奶咀在家中四圍走,卻被網民質疑:「咁大個都用奶嘴?」而愛女心切的張繼聰則霸氣回應:「依個世界真係好多人關注人哋嘅小朋友點解食奶咀,我做老竇都未慌,你哋定d嚟啦。我嘅睇法係,大人都會有好多壞習慣,好多時仲會影響人,小朋友想食奶咀,其實無傷大雅,佢唔會廿四小時狂食直到18歲呱?」

 

來年Kakaball將升讀小一,踏入人生另一階段。 張繼聰與謝安琪肉緊向囡囡獻吻。 穿着畢業袍的Kakaball  笑容燦爛,相當可愛。 Kakaball被網友質疑:「咁大個都用奶嘴?」。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受