Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-07 03:41:37

AK江𤒹生新歌MV美女名車伴住騷腹肌 Ian陳卓賢譜曲以激將法挑機飆高音

分享:
AK大騷八舊腹肌

AK大騷八舊腹肌

MIRROR成員AK𤒹生(Anson Kong)繼3年前的蝸牛後,再次獲好兄弟陳卓賢(Ian)為他作曲,對於「Ianson」合體,AK透露,「Ian好爽快就答應幫我寫歌,冇游說好耐,佢的確用咗激將法要我挑戰高音,因為佢咁啱喺最尾寫咗句好高音嘅嘢,我問佢係咪認真㗎?佢就話:『你咪試下唱囉!』」今次MV特地在美國拍攝,更仿效美式MV氛圍,既有靚景,又有美女,AK更要大騷八嚿腹肌,十分吸睛!

《Blue Monkey》仿效美式MV氛圍,有靚景美女,還有AK大騷八嚿腹肌。 AK新歌《Blue Monkey》MV氛圍,AK在美女相伴下大騷八嚿腹肌。 AK新歌《Blue Monkey》MV氛圍,AK在美女相伴下大騷八嚿腹肌。

解說Blue Monkey源由

談到新歌Blue Monkey名字由來,超高音部份擺明要挑戰AK唱功,AK解說,「我平時會睇一啲New Age嘢,其中有提及Blue Monkey,代表一個人要玩得開心啲,呢個係喺世界裡面嘅其中一個任務,有啲人會成日唔記得點樣去玩,我之前做嘢都係咁,太認真,唔識玩住去做,結果個人冇咁開心,亦做得冇咁好,最後慢慢發現,有啲嘢可以放鬆啲,輕鬆啲玩住去做,效果會更加好,同Oscar溝通之後,就有呢個歌詞內容嘅決定。」

AK新歌《Blue Monkey》倣效美國MV氛圍  AK新歌《Blue Monkey》倣效美國MV氛圍  AK新歌《Blue Monkey》受Ian挑戢飊高音。 AK在紐約租用古董車拍MV。

被古董車考起

Blue Monkey推出之前,剛好AK要往到紐約參與電影節,萌生在當地拍MV念,「平時睇開外國MV都不外乎係Party、女伴,難得去到美國,當然好想拍到咁樣嘅MV,因為外國啲屋好大景又靚,想做嘅效果就似返外國氣氛多啲。」在靚人靚景下,AK份外輕鬆愉快,毫不吝嗇大騷八嚿腹肌,他更說:「今次真係有好多靚景,睇極都咁開心,外國地方大,就係因為地方大,唔知點樣選擇。」愛車之人AK料不到拍MV時,遇上大難題,他說:「因為我哋租咗架1964Mustang古董車,揸係要好有技巧,如果唔係好易死火。」不過見MV中有型地開著古董車在美國大街上遊走,相信再多的難題,仍樂在其中。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受