Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-25 22:50:35

Anson Lo新歌MV挑戰玩蛇遇高傲小妹妹 曾壓力爆煲擔心令神徒失望

分享:

MIRROR成員Anson Lo(盧瀚霆)今日推出本年度首支跳唱單曲《Mr. Stranger》,去年憑《Megahit》取得佳績,並且衝出香港獲韓國MAMA「最佳新人亞洲歌手的「教主」Anson Lo,曾試過壓力爆煲和鑽牛角尖,擔心不被神徒接受:「我好驚做唔到大家期望嘅Anson Lo,擔心將來嘗試唔同形象、面向,甚或揭露我鮮為人知嘅一面時,大家又會唔會接受?」故此,他希望透過新歌唱出撕開自身鮮為人知的一面時,如何擁抱自身不一樣的美。新歌MV原定於今晚9時上架,但遇技術性問題,延至1015分左右,期間一度有2萬2千人等候,群情洶湧。MV正式上架一小時,已有逾10萬點擊,非常厲害。

Anson Lo在MV中首次挑戰玩蛇,成功突破心理關口。 Anson Lo首次與小妹妹演對手戲。 Anson Lo的吸血鬼造型睇到神徒心跳加速。

教主融化高傲小妹妹

Anson LoMV中扮演成為吸血鬼的上班族,藉以帶出經歷內心掙扎至擁抱新身份的過程。教主為新歌MV獻出兩個第一次,其中最大挑戰是與蛇及小朋友對戲,他表示,「人生第一次同蛇合作,摸佢嘅時候冇想像中咁滑,似梳化、銀包嘅質地。其實唔危險嘅,不過要過心理關口,因為蛇嘅主人話佢第一次帶條蛇返屋企嘅時候被咬,心諗連主人都咬,我應該都走唔甩,但好彩佢好乖,辛苦晒蛇仔。」Anson LoMV中更會上演一幕勇救小妹妹的戲份,雖然起初小妹妹很怕醜,但很快就被友善的教主「融化」,「小妹妹好怕醜,但一off camera,佢會突然走上嚟攬住我。其實平時佢都盡量保持好高傲嘅姿態,但有時又忍唔住展現熱情嘅一面,好cute!而且佢都好落力,好盡力聽每個order與指示。」

Anson Lo在MV中本是平凡上班族。 Anson Lo化身貴氣吸血鬼。

新歌MV拍足25小時

另外,為打造吸血鬼的造型,Anson Lo上網做足資料搜集,發現吸血鬼的眼睛通常是紅、黃或者白色,他個人喜歡紅色,故特地戴紅色隱形眼鏡,平時上台表演也不時戴有色隱形眼鏡的教主表示,「不過呢一副比平時嘅Colour Con硬好多,似護目鏡,但為咗MV頂幾個鐘OK嘅。」

Mr. Stranger的風格黑暗節奏澎湃,在MV中自然少不了跳舞的部份,但今次穿著的服飾都十分貼身,其中一套更要戴上腰封,Anson Lo笑言:「真係唔可以食太多嘢,同埋一個月後唔知件衫仲著唔著得落呢?!」有別於前作,今次的舞步更見繁複,與舞蹈員的互動也更多,以營造吸血鬼的姿態,所以Anson Lo拍攝時也一度擔心服裝會經常走位而需頻頻NG最終花了25小時才完成拍攝。

Anson Lo在《Mr. Stranger》MV的舞蹈中,特地設計了吸血鬼的招牌手勢。 由於服飾貼身,Anson Lo要戴腰封跳舞。 Anson Lo大跳「吸血殭屍舞」。
《Mr. Stranger》MV原定於晚上9時首播,因技術性問題延遲。

《Mr. Stranger》MV原定於晚上9時首播,因技術性問題延遲。

一度有2萬2千人等候《Mr. Stranger》MV首播。

一度有2萬2千人等候《Mr. Stranger》MV首播。

大批神徒看首播,大讚教主造型可愛又靚仔。

大批神徒看首播,大讚教主造型可愛又靚仔。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受