Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-30 17:19:32

Anson Lo盧瀚霆分享愛犬Amber短片 神徒:每個Post都唔係必然

分享:
Anson Lo在IG Story 上戴愛犬Amber短片。 Anson Lo過往經常與Amber齊齊分享近況。

MIRROR紅館演唱會意外發生已一個月,MIRROR雖然仍在休團中,但近日多位成員已陸續更新社交平台,讓鏡粉們了解他們的近況。Edan(呂爵安)昨晚(29日)就分享了睇戲、閱讀及食榴槤的生活點滴,「神隊友」Anson Lo(盧瀚霆)亦上載愛犬Amber的短片,並寫上「night time」兩字。

有鏡粉轉發Anson Lo的IG Story,表達到教主和Amber的思念。 Anson Kong則轉發呼呼籲狗隻捐血的帖文。 掛住Anson Kong的生粉,暫時只能睇他配音的動畫《ONE PIECE FILM RED》。
Ad Block

珍惜每個post或story

Anson Lo向來寵粉,過往即使工作忙碌,仍會頻密更新IG限時動態,開工收工都會報告行蹤,並與神徒分享Amber的生活點滴。自從演唱會意外發生後,教主甚少出po,有鏡粉轉載了他的短片,留言:「miss you so much amber & 教主每個post每個story都唔係必然,好好珍惜」、「真的,現在不是必然,每日打開ig都好期待看看他們有咩發表」、「期待已久,係呀,而家先至知每一個post或story都唔係必然見到個post見埋Amber而家稍為放心叻豬」。

另外,Anson Kong(江𤒹生)亦在IG限時動態轉發了一個呼籲狗隻捐血的帖文,作為貓奴的AK對所有毛孩都好有愛。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受