Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-19 23:02:37

ANSONBEAN拖5位靚女食麵 蔡穎恩初見連家穎一拍即合

分享:

ANSONBEAN與5位美女一齊到麵店主持開張儀式。

ANSONBEAN(陳毅燊)、劉沛蘅(Hillary)、何嘉莉(Lillian)、林熙彤(Hazel)、蔡穎恩(Evelyn)以及小師妹、女團Me&成員連家穎(Vian)等,昨日(18日)到銅鑼灣出席新店開張。老闆林建岳博士親自到場主持儀式,更向他們派利是,喜氣洋洋。第一次參加開張剪綵的HillaryHazelVianANSONBEAN,表示新鮮有趣。

ANSONBEAN與5位美女共進午餐,除了為她們點餐,還親手替她們撈好拌麵,盡顯紳士風度。化身「美食擔當」的ANSONBEAN先選三款希慎分店期間限定米芝蓮星級餐單,然後再點招牌主食。至於五位美女,雖然身材嬌小,但個個都是美食專家,她們待ANSONBEAN點完餐後,再追加多款小食,非常有胃口。

期間見Evelyn全程帶住小師妹Vian,感情很好,原來昨日她們才第一次見面。Evelyn還學VianMe&打招呼方式自我介紹,非常搞笑。Vian說:「我今日好緊張,因為係我人生第一次剪綵,剛才攞住個綵球唔知點剪落去!」

Evelyn表示與Vian相逢恨晚,她說:「我之前睇Vian嘅跳舞片,覺得佢好可愛,青春無敵。一直好想見佢真人,睇吓佢個頭係咪咁細,果然,而且佢身形比例令人羨慕。傾偈後發現我哋志趣相投,原來我哋食嘢嘅口味一致,相逢恨晚。」Vian笑說:「我哋可以約埋一齊食飯,其中一個叫嘢食就得,唔使問對方啱唔啱食。」Evelyn說:「好鍾意同Vian呢類咁有熱誠嘅年輕人一齊玩,感受青春氣息,歡迎加入我哋公司呢個大家庭。」

Ad Block

冬至和聖誕節即將來臨,經常IG分享高質素「家常便飯」的Hillary當然在家過節,聖誕節亦會食火雞應節。HazelLillian表示會與家人食火鍋和盤菜,而ANSONBEAN透露與家人做冬後,聖誕節約朋友開Party

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受