Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-13 21:23:16

Cousin Fung將最虐待旋律留給自己 感激謝安琪鼓勵拍首支個人MV

分享:
獨立歌手Cousin Fung推出第二首派台歌《心靈的進行曲》。

獨立歌手Cousin Fung推出第二首派台歌《心靈的進行曲》,終於有屬於自己第一支MV,他特別感激謝安琪(Kay)的幫助與鼓勵,促使他決心拍成這首歌的MV,「自資歌手出MV唔係容易嘅決定,理想同現實好多時都處於對立面,多得Kay從中有唔少經驗上嘅輔導,疏通咗我一啲擔憂。」

歌曲取材自他最近出版的鋼琴純音樂專輯內,一首名為《heal and hurt》的原創旋律,他形容錄唱此歌是項自虐的挑戰。若要說上一首作品《踏遍星塵來治癒》是為崩潰的心靈尋找治療良方的紀錄,那麼新歌《心靈的進行曲》便是接受心靈變得體無完膚後,仍在漆黑中探索出口的筆記。他指新歌偏向對世界、對事情的感應:「感應有時來自一啲直覺,如果直覺帶來痛楚嘅話,會特別深刻;假如直覺唔純粹係直覺,而係會成真嘅話,就更記得。就好似預知到一啲人會離去,而佢地又真係會離去一樣。呢種感應,冇好過有。」有傷痛有經歷的樂迷,大概會對這首歌引發共鳴,特別是在夜闌人靜或是黎明破曉時服用,會有更顯著效用。

Ad Block

錄歌體會最真實的現實

曾聽過《心靈的進行曲》這歌的人,大概也會抱有疑問:「為何不找女聲演繹?」這個疑問Cousin Fung亦曾問過自己,最後決仍定親自演繹,「畀其他歌手唱嘅旋律會比較『友善』,畀自己嘅旋律就『唔友善』,即係唔會遷就自己,轉換一個角色變成歌者就要唱到為止,其實有啲虐待嘅成份,所以虐待嘅嘢就留返畀自己。」他分享錄唱的心情,「有一種無論如何都要唱得到全首嘅動力,就好似除咗呢樣嘢係可以付出努力求成果之外,呢一刻已經冇其他嘢可以因為我想做而做到,呢個係最真實嘅現實。」

Ad Block
Cousin Fung推出第二首派台歌《心靈的進行曲》,終於有第一個0屬於自己的MV。 Cousin Fung感激謝安琪鼓勵和支援,促使他下決心拍《心靈的進行曲》MV。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受