Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-11 15:48:47

Dear Jane下月戶外個唱 Tim同Howie想玩噴火結他同水槍

分享:
Dear Jane將於11月18日至20日舉行戶外演唱會。

Dear Jane將於11月18日至20日舉行戶外演唱會。

 Dear Jane將於下月18日至20日在竹翠公園舉行戶外個唱,門票將於本月17日至19日優先訂票。日前四子為演唱會拍攝宣傳海報,他們更化了一個前所未有的勁妝,將搖滾同感性放埋一齊,想帶出今次音樂會有以往樂迷極愛的 Dear Jane,更有大家前所未見過的 Dear Jane!他們透露今次音樂會將有一part非常非常搖滾的音樂部份,直言「搖滾到你唔信」,呼籲大家一定要入場。

 

Ad Block
Dear Jane當日化妝用了近三個鐘。

Dear Jane當日化妝用了近三個鐘。

Tim即場剃鬚

Dear Jane當日化妝近三個鐘,四人異口同聲,邊化邊笑,「真係未試過咁化,諗下諗下今次個妝應該都算係化得最Rock最爆嘅一次,哈哈。」Nice平時好少畫眼線,所以佢話今次都幾唔習慣同有少少辛苦,Jackal化完妝望鏡見到自己個咀直情嚇咗一嚇,O哂嘴。而Tim 就即場剃咗半邊面鬍鬚做返半暗黑半企理效果,自己都覺得癲。

Howie希望到時可以玩噴火結他。

Howie希望到時可以玩噴火結他。

戶外開騷勁興奮

戶外演唱會一直都屬於樂隊,因為氣氛會比室內場地好百倍。Dear Jane一直都希望可以擁有自己的戶外演唱會,今次終於能實現夢想,所以都感到興奮萬分。問到他們有沒有幻想過屆時會有甚麼表演,Jackal說︰「我見有啲戶外嘅show試過掉大型嘅波波落去觀眾度,「插水」式咁跳落觀眾度 ,假如可以的話,我真係好想試下,不過,雖然疫情進入左平台期,但都要謹守防疫規則,保持適當社交距離,哈哈....插水我估要等下次,疫情過左先可以試。掉波波呢,就會同演唱會監製同公司研究下,係咪可以發生,大家期待下!」

Nic對戶外開騷大感期待。

Nic對戶外開騷大感期待。

Tim說︰「我見過外國騷台上嘅表演者會用啲水槍對台下嘅觀眾「吱吱吱」,如果可以我想試吓用我枝咪變水槍咁樣「吱」大家!哈哈。」Howie說︰ 我見過有啲樂團開show個結他真係會噴火㗎!如果我枝結他噴火,真係正呀。」Nice說︰「噴火我都想睇下,或者演唱會入面可以放下煙花.....最後四人異口同聲表示,「 Whats Happening 到時見!」

Ad Block
Tim要即場剃鬚。

Tim要即場剃鬚。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受