Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-22 13:39:58

DSE2023|姜濤勉勵考生不要怕失敗 Edan貼8年前謝師宴「炒車 」相

分享:
DSE2023|姜濤勉勵考生不要怕失敗 Edan貼8年前謝師宴「炒車 」相

Edan貼了中六Last day的照片。

中學文憑試(DSE)筆試昨日(21日)開考,不少圈中藝人都在社交平台貼文為考生打氣,昨晚(21日)姜濤也在Ig限時動態發文勉勵一眾DSE考生,他寫道:「對了,也祝DSE考生一切順利,無論結果如何,盡力就好,不要怕失敗;我從小唸書就不好,沒有經歷過DSE,可能體會不到你們的心情,但我也跌倒過,我知道失敗不可怕,重要的是,你有沒有爬起來的勇氣」

 

Ad Block
姜濤勉勵DSE考生不要怕失敗。 姜濤自認曾跌倒 。

而呂爵安(Edan)則貼出2015年謝師宴的舊照,相中見當年只得18歲的他,以一身西裝煲呔上陣,並在台上獻唱,相當青春,更自嘲當年表情管理完全不及格。Edan 大爆:「我嗰陣係表演嘉賓(應該係因為中六拎咗 Sing Con冠軍),仲要係唱周杰倫嘅「開不了口」(個mmo仲要係自己剪自己降key),真係都幾癲下 ,如果有片睇返就正」。

其後,他再向DSE同學打氣說道:「捱過咗就可以好似上面呢位先生(Edan)咁一身輕㗎啦,同埋個人都會精神啲,靚啲同埋有型啲㗎!(因為考完就會得閒就可以學下化妝)#8年前 #謝師宴wow #有人送花㗎幾威 #嗰陣一考完即刻去釘耳窿 #MK #隻眼長期擘唔開咁 #擘擘擘 #個樣炒哂車。」相當搞笑。

Edan 貼8年前謝師宴相。 Edan以一身西裝煲呔上陣,並在台上獻唱,相當青春。 Edan自嘲當年表情管理完全不及格,個樣「炒晒車」。 Edan自嘲中六時冇乜精神。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受