Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-25 12:11:07

EASON演唱會|陳奕迅平安夜唱德文聖誕歌 講明今日準時走人

分享:
陳奕迅迎來人生第100場演唱會。

陳奕迅迎來人生第100場演唱會。

陳奕迅(Eason)昨日在紅館舉行《陳奕迅Fear and Dreams演唱會》第12場,亦是他人生在紅館舉行的第100場演唱會。Eason心情亦相當興奮,更在平夜夜大派福利。

Eason表示從別人口中得知這晚是他第100場紅館個唱,他說︰「 其實我冇理,既然第100 場!我一齊慶祝喇!比掌聲你自己!好似網球員咁,第一百場咁...結果輸左咁點?哈哈哈....都係照慶祝囉,冇咩所謂,音樂重好,音樂係冇輸贏,有時係啲人搞drama…,話下邊個好啲、邊個差啲、佢音長啲、佢又短啲,其實音樂係講feeling…唔係咩?哈哈……好多謝你咁踴躍入來陪我過今晚,第100場演唱會,係咪100都唔緊要,你係到已經係最緊要嘅嘢!就係咁簡單。希望大家有不如意,有害怕,今晚有一些好的能量,你地可以吸到返去。Merry Christmas!我會繼續做好本份唱好歌。

 

Ad Block
陳奕迅表示會努力做好音樂。

陳奕迅表示會努力做好音樂。

encore環節,他先是驚喜地清唱了德文版《Stille Nacht》,觀眾即歡呼拍掌聲,繼而他跟大家開還笑,降台走人,觀眾狂叫時,他又再升台笑道,「講笑.... 平安夜點會唔Party?」繼而唱出《馬利奧派對》。每晚觀眾都明知encore過後,Eason便不會再出來,encore後乖乖離開,但昨晚(24)是平安夜,大家都不捨離場,九成觀眾仍於座位中狂叫安歌近十五分鐘,最後Eason被比觀眾熱情打動,再次升台。

Eason在平安夜特別以德文唱出《Stille Nacht》,令人驚訝他說得一口流利德文。

Eason在平安夜特別以德文唱出《Stille Nacht》,令人驚訝他說得一口流利德文。

Eason說︰「你好賴皮,我衫都換晒,你想點呀?你聽日(25)唔洗開工呀大佬,我要番工....我要番嚟呢度,我仲有幾場,我仲有一半呀!你傳左出去就真係大件事!我想話你聽,係今晚係例外,我聽日(25)衫都唔換,截架的士即走!乜都聽唔到!哈哈哈.....你地真係好呀你!竟然九成人係到!」繼而他再唱《明年今日》,觀眾亦一起大合唱後才滿足離開。

 

Eason特別在Encore環節加唱,令歌迷非常開心。

Eason特別在Encore環節加唱,令歌迷非常開心。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受