Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-04 11:01:21

Edan呂爵安Chok到崩壞浴室派福利 Jeremy:點解喺廁所影

分享:
Edan賀IG第1000個post,首先送上靚仔chok樣。 明顯可見,Edan是在浴室自拍短片。

MIRROR成員Edan(呂爵安)向來鬼主意多多,昨晚(3日)他在IG限時動態問fans「眨吓眼就999個post,第1000個出咩好呢?」他就在IG出post,上戴4條在廁所浴室自拍的短片,全部都是不同角度的靚仔Chok樣,瞬間「變臉」大崩壞,可說是在浴室派發另類福利,他寫道:「第1000個post,啱啱問你哋想我出咩,好多人叫我出Chok,又有好多人叫我出黑圖,唉,好難捉摸啊!所以我決定……一次過滿足晒你哋,Enjoy」。#角度的重要性 #表情的重要性 #比晒上下左右你 #原來咁耐先1000個post #唔知2000嗰陣我幾歲呢

Ad Block
Edan在浴室自拍4條瞬間「變臉」的短片,派發另類福利。 Edan在浴室自拍4條瞬間「變臉」的短片,連「底褲」都出場。 Edan在浴室自拍4條瞬間「變臉」的短片,派發另類福利。 Edan在浴室自拍4條瞬間「變臉」的短片,連「底褲」都出場。 Edan在浴室自拍4條瞬間「變臉」的短片,派發另類福利。

「通渠CP」隔空耍花槍

其實Edan自2012年在IG開設帳號而今,在這10年間,Chok與黑圖,確實能總結Edan偶包與綜藝感俱備的特質。Edan出post後,隊友Jeremy(李駿傑)留言:「其實你可以選擇唔喺廁所影嘅」,Edan亦抵死回覆:「已經唔係喺你個廁所」,果然是「通渠CP」,隔空耍花槍,話題都離不開廁所。而鄭欣宜亦有留言表示Edan變臉令她睇到好開心,「Hahahahhaa~ omg your faces make me so happy」,Edan亦有回覆:「my pleasure!!」當然,Edan「正印」小儀、「阿媽」毛舜筠、劍擊運動員張小倫等都以哈哈笑和心心回應。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受