Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-29 11:30:00

Edan巴黎時裝騷即興彈《E先生》悟出深奧人生大道理

分享:
Edan巴黎時裝騷即興彈《E先生連環不幸事件》。

Edan巴黎時裝騷即興彈《E先生連環不幸事件》。

MIRROR成員Edan(呂爵安)早前到法國巴黎行Fashion Show兼旅行,他昨晚(28日)在IG自爆在巴黎做了兩件好癡線的事,首先分享第一件事,就是在Fashion Show場地彈奏E先生連環不幸事件》,當然有片為證。Edan上載了坐在三角琴前彈奏E先生》的片段,他自言當時超緊張,感覺手指無法自如彈奏,但就表示悟出人生大道理。

Ad Block

Edan:超緊張手指好似唔識郁

他表示,「事緣個Show係有個台比4位樂手去演奏音樂嚟做個show嘅background music(超勁同正),所以先會有部三角琴喺到(仲要係Steinway),咁完show之後大家就喺度影吓相做吓訪問,突然間聽到有人喺度彈琴一望過去,原來係有其他celebrities上去玩部琴影吓相咁,於是 @pinkykxx 就忽發奇想話: 『不如你又上去彈吓囉』」

Edan表示,第一個反應是:「你都Comment Like Share,咁多名人喺到我上去獻醜?一陣seven咗就真係seven出國際㗎喎」不過,其後他又改變主意,「其實都有人上咗去玩,同埋難得嚟到,唔玩吓唔試吓唔過吓癮等幾多?況且外國人咁freeeeee應該冇乜所謂嘅!萬一真係seven咗,講真,都冇人知我乜水啦!於是就唔知哪來的自信當住咁多人面前上咗去彈,上到去,超緊張手指好似唔識郁咁,之後就係哩條片了

他自言是大癲體驗,幸好沒有被保安抬走,但也暗自沾沾,「以後可以同個孫講: 『你阿爺試過喺巴黎時裝秀到自彈自唱E先生』講咁耐,其實都係想話俾大家知一個好深奧嘅人生大道理:『驚Seven嘅話,唔好做第一個』」他透露,可能即興彈奏吸引了外國人,事後獲邀6月去睇fashion show。Haillary留言形容:「Charm出國際」,Dee何啟華留言:「屈咗機」,張繼聰大讚:「猛」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受