Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-27 16:28:26

Edan演唱會|鄭中基吳君如任嘉賓 棟篤笑環節刪減私追內容 呂爵安自爆收到DM被問「你覺得好好笑呀?」

分享:

Edan個唱第二場請來鄭中基做嘉賓。

MIRROR成員呂爵安(Edan)昨日在亞博舉行第2場個唱,邀請到鄭中基與吳君如擔任嘉賓。鄭中基率先登場,以紅色的服飾配襯台上同是紅衫的Edan,二人合唱了《閉目入神》,之後鄭中基再獨唱《My Only One》。當鄭中基再次登場時,就以電影《闔家辣》中的「老竇」和「姑媽」吳君如一齊現身,大唱《萬水千山總是情》。吳君如以戲中Aerobic打扮出場,令全場笑爆,更向「侄仔」Edan送吻,之後大家再合唱《辣到出汁》。

Ad Block

做人不應固執

Edan個唱有一個長達30分鐘的棟篤笑環節,來到第二場就縮短了,他表示是自己決定刪減的,因為收到不少意見指內容太長,並自言在第一場之前,就算有不少人提議刪減,但仍想堅持,及後收到大家的意見,自覺做人不應固執,有時需要聽別人建議。Edan稱當時大家都沒想到刪減了關於私追的部份,他說︰「有乜所謂吖,seven咗,咪認囉。係咪先?我覺得做人,最緊要唔好太顧自己面子。你太著重面子、太在意一啲嘢,反而冇令到件事好。最緊要係,件事好吖嘛係咪?所以,大家輕鬆啲。他更在台上自爆首場之後,收到DM,對方的留言是「你覺得好好笑呀?」、「你諗唔到嘢表演呀?」,有傳是惡搞其他MIRROR成員的影片,觸怒了部份粉絲的神經。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受