Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-21 19:35:01

Edan開live賀26歲生日 巴黎睇時裝騷喜遇黃偉文

分享:
Edan開live獲家人大唱生日歌 。

Edan開live獲家人大唱生日歌 。

呂爵安(Edan)明天(21日)迎來26歲生日,日前他獲邀出席法國巴黎時裝周活動,順道與家人歐遊度歲慶生。Edan抵埗後即化身「落機E」於巴黎密密打卡,適逢生日,Edan今日凌晨就大派福利在巴黎開Live,接收大家的生日祝福,當中更有爵媽及妹妹小如豬在車廂大唱生日歌向他賀壽,Edan亦以法文多謝大家。

直播中,Edan表示說:「26歲,冇乜特別,本身對生日冇乜好大感觸,趁有時間開Live,有人話多謝伯母生咗我,(爵媽說:唔好客氣。)」他亦大談當地天氣:「我想講呢度35度,同香港1112度差唔多,呢邊唔係濕凍,冇香港入骨嘅凍。」

另外,黃偉文(Wyman)曾為Edan寫過不少歌曲,當中包括:《E先生連環不幸事件》﹑《小諧星》﹑《My Apple Pie》及《一表人才》,昨日二人終於在巴黎時裝展相遇,Wyman貼出與Edan合照,並寫道:「多謝大家嘅詢問。」網民都表示:「終於見面啦」、「實在難得的畫面」。

Ad Block
 Edan 今天迎來26歲生日。

Edan今天迎來26歲生日。

Wyman與Edan終於在巴黎時裝展相遇。

Wyman與Edan終於在巴黎時裝展相遇。

Wyman曾為Edan寫過不少歌曲。

Wyman曾為Edan寫過不少歌曲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受