Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-09 14:54:39

ERROR自爆96小時|鬧肥仔準時搞到有壓力 193倒米嗌大家唔好睇

分享:
ERROR今日出席記招宣傳節目《ERROR自爆96小時》。

ERROR今日出席記招宣傳節目《ERROR自爆96小時》。

ERROR成軍4周年,他們有連串活動慶祝,包括推出全新綜藝節目《ERROR自爆96小時及於下月16日至18日開騷。今日ERROR出席記招宣傳節目,肥仔提到他們這4年最嚴重的問題是遲到,在旁的193即說︰「我哋3個要講返肥仔早到問題,你一定要準時,你早到就係唔準時!」保錡指肥仔早到是有強迫症,令化妝師和髮型師都有很大壓力,認為他要看醫生。

肥仔被指早到,搞到大家很有壓力。(陳奕釗攝)

肥仔被指早到,搞到大家很有壓力。(陳奕釗攝)

狂笑肥仔係蘑菇愛鮑魚

問到ERROR成員有沒有優點可以分享,保錡稱肥仔常常請大家食好西,尤其是日本餐,193就指肥仔的「蘑菇」好大,又笑他最愛食「鮑魚」,大講有味笑話。肥仔就指阿Dee拍攝節目期間,同時要兼顧舞台劇,其中一日大家要出海拍攝,眾人暈船浪之際,阿Dee仍跟化妝師一齊對戲。肥仔和保錡亦趁機投訴阿Dee的鬧鐘經常提早響。

ERROR4子坦言今次拍攝絕不是放假,每天只睡兩至三小時,又提到在船上「開大」的技巧。保錡稱因為暈船浪,大家每次去廁所時,都像飄移一樣,完全去不到,但上到陸地再去廁所的話,反而像暈船浪一樣。193說︰「如果屙太大嚿,沖又沖唔走,會反彈上嚟,仲會窒!」在旁的阿Dee聽到忍不著掩面。

Dee出海拍攝不忘舞台劇。(陳奕釗攝)

Dee出海拍攝不忘舞台劇。(陳奕釗攝)

Ad Block

193︰千祈唔好睇

問到今次節目的嘉賓,ERROR指葛民輝很了解日本AV文化,而且他的說話是「十一點半之後」(意即成人話題),提到節目因為安排在晚上八時半播出,相信要不停「嘟」。193坦言他們不怕收到投訴,但公司很怕收到投訴。

阿Dee表示ERROR已有一段時間分開工作,今次難得可以合體,對他們來說今次拍攝是心靈交流,感覺大家的默契增加了,認為今次節目是一個實驗,看看能否跟大家來一次心靈交流,可以更了解ERROR的想法。肥仔稱今次用另一個方式呈現ERROR,不像昔日般「玩癡線」,看看觀眾能否接受不同的ERROR,193說︰「呢個係一個好靜嘅節目,你哋唔鍾意ERROR千祈唔好睇,如果鍾意ERROR就考慮睇唔睇,都悶嘅!」保錡稱這4年跟Fans一齊成長,因此節目是來總結過去4年的成果。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受