Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-24 13:00:17

I SWIM|拍攝前孖住操肌 Edan讚Jeffrey靚仔夠屈機

分享:
《i.SWIM》於7月11日首播。

《i.SWIM》於7月11日首播。

由呂爵安(Edan)、邱士縉(Stanley)、王智德(Alton)、魏浚笙(Jeffrey)等主演的ViuTV新劇《i.SWIM》將於711日晚首播,劇中一眾男演員的身材成為熱話。

ViuTVMakerVille的官方社交網昨晚(23日)釋出新的花絮照片及短片,段中見到EdanJeffrey在拍攝前互相捉住對方操肌兼練臂力,大騷腹肌,十分吸睛,而Jeffrey胸部明顯比Edan更澎湃。

劇情講述泳隊隊長李馬榮(Edan 飾)啟賢中學C班全能泳手,一直被A班勁敵黃亞樂(Stanley飾)所帶領的接力隊壓制,直至余浪沖(Jeffrey 飾)轉校來到,令他重拾希望。Edan昨晚亦在社交網貼了《i.SWIM》的劇照,當中更有他和Jeffrey半裸上身鬥水的照片,Edan寫道:「自己十分期待的作品,靚仔果然屈機,水底影都咁靚仔。」正印阮小儀即賣口乖留言表示:「唔好擔心,jeffrey係靚仔就梗㗎啦但你點都係贏嗰個!」

拍攝前Edan與Jeffrey孖住操肌 。

拍攝前Edan與Jeffrey孖住操肌 。

i.SWIM|拍攝前孖住操肌 Edan讚Jeffrey靚仔夠屈機

Edan 大讚Jeffrey 係水底影都咁靚仔。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受