Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-08 21:30:59

Jeffrey魏浚笙「P牌仔」揀戰車 被Tyson Yoshi嫌棄:陪佢睇車畀佢激死

分享:
Jeffrey 與Tyson Yoshi向來老友。

Jeffrey與Tyson Yoshi向來老友。

現年25歲的魏浚笙(Jeffrey)於今年情人節終於如願以償成功考獲車牌,正式成為「P牌仔」,早前他就借了黃德斌的絕版Benz率先試車,一直想買車做車主的Jeffrey 昨日(7)便孖老友Tyson Yoshi去睇車,不過卻被對方嫌棄。 

Jeffrey考車牌順利過關,興奮做「P牌仔」,早前他曾透露為穩陣起見,還是先買二手車代步,昨晚(7日)Tyson Yoshiig限時動態貼相分享與Jeffrey 的合照,並笑言:「陪佢睇車就嚟俾佢激死。」而Jeffrey亦轉發帖文並留言解釋是:「有要求的人」,看來Jeffrey還未揀到心目中戰車。

Jeffrey昨日孖老友Tyson Yoshi去睇車。 Jeffrey於今年情人節成功考獲車牌。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受