Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-15 14:27:36

Jeffrey魏浚笙自爆考車筆試「肥佬」 慘遭圈中好友奚落

分享:

Jeffrey自爆考車筆試「肥佬」-慘遭圈中好友奚落

魏浚笙(Jeffrey)去完南韓後,今日再啟程到台灣,而昨晚情人節,Jeffrey不但透過IG分享是次韓國旅行的街頭靚相及影片,還代入李敏主演韓劇《繼承者們》的主角,並寫:「車恩尚 我是金嘆()」。同時,Jeffrey亦表示:「唔使再問我筆試合唔合格喇,我嘅情人節禮物就係『唔合格』…」他附上一張考車筆試成績通知書,當自爆筆試「肥佬」後,引來大批圈中好友紛紛留言,岑珈其就鼓勵寫:「唔緊要啦,再接再厲」,英皇藝人郭思更指:「原來筆試真係可以唔合格」,還慘被劉沛蘅(Hillary)、呂爵安(Edan)、TysonYoshi、洪嘉豪等取笑及奚落一番。

Jeffrey自爆考車筆試「肥佬」 慘遭圈中好友奚落

Jeffrey透過IG分享韓國旅行的街頭靚相及影片。

Jeffrey自爆筆試「肥佬」,引來一班圈中好友留言奚落及取笑。

Jeffrey自爆筆試「肥佬」,引來一班圈中好友留言奚落及取笑。

魏浚笙今日啟程到台灣。

魏浚笙今日啟程到台灣。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受