Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-07 12:49:09

Jer面前唱《狂人日記》失準勁尷尬 余宗遙拍片自彈自唱再演繹

分享:
余宗遙在新城頒獎禮翻唱Jer的《狂人日記》,表現失準封「走音狂人」。

余宗遙在新城頒獎禮翻唱Jer的《狂人日記》,表現失準封「走音狂人」。

環球新人余宗遙(DEZ)早前《新城勁爆頒獎禮2022》上,被大會安排翻唱Jer柳應廷的《狂人日記》,可惜表現失準被網民指「走音狂人」。雖然DEZ一向以「尷尬新人」自居,但在原唱者前面獻唱竟嚴重失準,難免耿耿於懷,昨晚(6日)他在IG出post,自彈自唱多次《狂人日記》,希望大家給他一次機會。

Ad Block
余宗遙獲勁爆新人獎。 Jer亦有出席勁爆頒獎禮,余宗遙在他面對唱《狂人日記》走音自覺勁失禮。 余宗遙拍片自彈自唱《狂人日記》補飛。 Jer的《狂人日記》難度極高。

痛定思痛  拍片重唱

DEZ寫道:「大家好,我係尷尬新人DEZ,上星期有件堅尷尬嘅事,一路鬱喺心入面。我喺新城頒獎禮上面因為緊張,唱《狂人日記》嗰陣失準,第一粒音就撻Q,仲要原唱Jer喺台下,心諗:死火喇,真係想搵窿捐。網上嘅comment話我係「走音狂人」,失準就要認。呢幾日痛定思痛,想唱多次俾大家聽,希望大家笑納。」DEZ作為新人,在台上因緊張失手是必經階段,雖然唱《狂人日記》失準,但當晚他唱自己歌《平行線上》表現淡定,相信他已上了寶貴一課,不妨聽聽他自彈自唱的片段。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受