Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-15 14:45:57

JPEX|林作出PO暗寸七師傅節目馬後炮:目前對堪輿學信心跌至谷底

分享:

林作 & 七師傅

林作早前因涉及JPEX案件,導致誠信大打折扣。而HOY TV新節目《東呃西騙》咁啱以騙案為主題,搵嚟著名風水師七仙羽(七師傅)與歐陽偉豪(Ben Sir)擔任主持,為觀眾拆解各式各樣嘅騙案類型。

《七救星》曾搵林作母子同裕美做嘉賓

節目其中一集就係關於「投資騙案」,與近日加密貨幣交易所JPEX案相似。林作喺IG上載新聞截圖,並曲線指與林作家人關係友好嘅七師傅馬後炮。

七師傅喺《七救星》首集搵嚟林作母子同裕美做嘉賓,期間七師傅為改善佢哋關係而念經,後來指自己念嘅係難念的經,令人哭笑不得:「我當時念緊嘅係難念的經,每個屋企都會有」。

節目拍攝後,林作與七師傅關係變得友好。早前林作涉及JPEX案件,有報道指七師傅指林作係人才,聲稱自己有為林作念往生咒:「往生咒唔限超度亡靈,亦可以幫佢消除業障。」

七師傅IG留言叫林作唔好嬲

最近林作喺IG上載有關新聞截圖,並曲線指與林作家人關係友好嘅七師傅係騙子:「本人坦承,由於最近太多不同風水師傅在網上馬後炮,導致本人目前對堪輿學信心跌至谷底。風水佬、冒險樂園、Edan後援會……本人現在的感受是,在香港,好像周圍都是騙局。」

Ad Block

而七師傅亦有喺IG上載有關新聞截圖,並留言叫林作唔好嬲:「林作唔好嬲 看完頭條日報的訪問視頻,及文字....林作看完可能會嬲。」

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受