Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-04 11:30:00

Marf@COLLAR拍新歌MV化身打女拍落水戲 談樂壇獎項:好驚令人失望

分享:
Marf在新歌《I’m Marf-elous 》MV化身打女。

Marf在新歌《I’m Marf-elous 》MV初嘗落水打鬥戲。

COLLAR成員Marf(邱彥筒)日前推出年度第4首單飛歌曲《I’m Marf-elous 》,找來湯令山作曲、監製,黃偉文填詞,作為年終壓軸單曲,為了展現歌詞忠於自己、奮力向前的精神,Marf在新歌MV中首次應付武打動作場面,更要落水拍攝,高呼新鮮又刺激。年尾各大樂壇頒獎禮臨近,Marf自言心情複雜:「拍完呢個MV,感覺鬆一口氣,因為全年計劃已經完成,複雜心情,就係因為要為下年作準備,頒獎禮臨近,聽到外界有不同評論,亦有鼓勵說話及期望,其實期望係好可怕嘅事,我好驚令人失望,我會好好平衡自己心情,攞獎呢啲嘢,有,當然會開心,因為會令對我有期望嘅人得到喜悅,但自己對獎項冇所謂,我對今年已感滿足。」

Marf在新歌《I’m Marf-elous 》MV初嘗落水打鬥戲。 Marf在新歌《I’m Marf-elous 》MV初嘗落水打鬥戲。 Marf在新歌《I’m Marf-elous 》MV初嘗落水打鬥戲。

靜待一年伺機推出

Marf透露新歌《I’m Marf-elous 》早於去年已錄製好,一直尋找適合機會推出,作為本年度的總結歌曲,Marf覺最為合適,她表示:「經過一年嘅Solo生活,及COLLAR嘅生活,用呢首歌總結呢一年係好適合,好鍾意內裡歌詞,『無論人類多可怕、多了不起,我一樣有一種美、一抹鋒利』、『 無論求生如何難,仍無損巡遊的好天氣 』」意旨無論發生任何事,都不會受到影響,會忠於自己,努力嘗試、努力前行。

至於新歌MVMarf表示錄好歌曲後,已覺得MV一定要有關於沙灘和海,所以今次有落水鏡頭,Marf說:「今次有落水,但臨拍攝前幾日,天氣開始轉涼,落水對自己嚟講係個新挑戰、一個好難忘同好特別嘅事情。」Marf笑言導演給予她不少新挑戰,除了落水,還有打鬥及動作場面,當中包括一幕由高空跳落一班朋友手中,感覺極之刺激,令她大呼「辛苦得來都好值得」!

Marf在新歌《I’m Marf-elous 》以忠於自己,努力嘗試作主題。 Marf在新歌《I’m Marf-elous 》以忠於自己,努力嘗試作主題。 Marf在新歌《I’m Marf-elous 》以忠於自己,努力嘗試作主題。 Marf在新歌《I’m Marf-elous 》以忠於自己,努力嘗試作主題。

滿意2023腦袋發掘

2023年即將終結,問到Marf對於本年度表現可感滿意?她謂:「頗滿意,滿意並不是指成績,而是在歌曲上做到自己想做嘅方向,呈現到好多不同形象、觀感畀自己同大家睇,令大家見到我不停嘅改變同嘗試,作為一個創作者及藝人嚟講,係好健康嘅腦袋發掘。」Marf亦預告下年會繼續嘗試不同歌路及不同範疇的劇集。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受