Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-19 11:10:39

MC張天賦新歌《花海》唱出真實愛情觀 再邀Gigi張蔓姿執導MV

分享:
MC張天賦新歌《花海》唱出真實愛情觀 再邀Gigi張蔓姿執導MV

今次《花海》MV找來Gigi張蔓姿做導演。

MC張天賦今日(19日)以新歌《花海》展開全新音樂計劃,今次作品講述主角邂逅一名女子後對她念念不忘,並漸漸墮入迷戀她的一個「花海」,不能自拔。問到MC歌曲所講的跟他自己的愛情觀相似嗎?是否有對象可以去演繹這首歌?MC認真思考後表示:「目前嚟講應該係未有嘅,可能喺唱嘅時候憑空想像一個,不過的而且確我都覺得係同我嘅愛情觀都幾似嘅⋯⋯唔加以解釋!哈哈!」

MC張天賦新歌《花海》已經上架。 MC張天賦新歌《花海》已經上架。 MC張天賦新歌《花海》已經上架。
Ad Block

拍到眼瞓靠跳舞醒神

今次《花海》MV找來Gigi張蔓姿做導演,更首次嘗試以Samsung Galaxy S23 Ultra手機拍攝MV片段,而今次更是兩人第二次合作拍MV,因為MC覺得新歌很適合之前由Gigi執導的《Loser》MV風格,所以邀請她再度合作。問到今次MC最喜歡MV哪部分,從上年開始多了跳舞的MC自言最鍾意跳舞的部分,他表示:「因為拍到有啲眼瞓啦,所以呢個環節的確令我醒一醒嘅!同埋我都好鍾意燈光嘅運用同場景設計。」MV中,MC被電視機裏面的女子迷住,問到以往有否迷戀一個角色或者偶像?MC回憶話:「我好記得喺青春期嘅時候睇過一套電影叫《Yes Man》,入面個女主角其實都唔算係有太多我喜愛嘅元素,但係當時睇完呢套戲之後,確確實實因為呢個女主角而翻煲咗好多次,所以我都稱得上曾經有段時間迷過佢嘅!」他指正是《乜都得先生》中的Zooey Deschanel

Gigi曾為MC的《Loser》執導MV,MC覺得新歌很適合之前的獨特風格。

Gigi曾為MC的《Loser》執導MV,MC覺得新歌很適合之前的獨特風格。

下首歌激昂似《小心地滑》

今次找來Gordon Flanders創作新歌,MC談起合作由來:「好耐之前已經有聽過佢嘅歌,得知佢有寫歌比洪嘉豪,於是我都親自邀請問佢可唔可以寫首輕鬆、輕快啲嘅R&B 歌曲比我,於是乎就有呢首歌嘅誕生!」MC亦透露由《花海》開始嘅全新計劃入面會玩不同風格、類型、心情、溫度嘅歌,更自爆:「再之後會有一首比較激昂啲有啲似《小心地滑》嘅歌!」

《花海》MV部分片段以手機拍攝。

《花海》MV部分片段以手機拍攝。

Gigi張蔓姿為《花海》MV做導演。

Gigi張蔓姿為《花海》MV做導演。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受