Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-12 19:41:46

MC張天賦新碟面具造型走暗黑風格 自爆曾因失聲疑惑陷低潮 (有片)

分享:
MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。

MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。

MC張天賦今日(12)推出第三張個人大碟《TREBLE》,早前忙於拍攝電影的MC張天賦不忘保持一年一專輯紀錄,新碟走暗黑風格,他直言碟內歌曲主題沉重,「因為籌備新碟時期以為自己失聲、不能再唱歌嘅時候,心情受好大影響,繼而選擇的曲風都比較沉重。」事過境遷,談到今年目標時,MC笑言一如往年,「就係減肥同操肌。」並認真表示,將推出首支完全自己作曲的歌。

MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格,找來設計師按其面型設計專屬面具。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。 MC張天賦自爆曾以為失聲陷人生低潮。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。

度身訂造面具

配合專輯的暗黑風格,MC找來設計師按其面型設計專屬面具,這款面具亦是每張專輯封面的一部分。這MC說:「造型方面喺公司嘅功勞啦,因為當初我話呢隻碟喺陰暗啲、沉色啲嘅方向架啦,於是佢地就用咗面具去表達唔同人唔同嘅情緒。而家呢個造型喺我都幾鐘意,因為好少可會畫到咁深嘅眼影同個嘴唇咁黑,但係!嗰幾條頭髮喺非常拮眼,哈哈!」一向輕鬆拿捏各種曲風的他,最新專輯首次收錄國語歌,他指出,「今次新碟入面有收錄其中一隻我同我朋友一齊合作、較為Hit pop嘅國語歌。」

MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格,找來設計師按其面型設計專屬面具。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格,找來設計師按其面型設計專屬面具。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格,找來設計師按其面型設計專屬面具。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格,找來設計師按其面型設計專屬面具。 MC張天賦新碟《TREBLE》走暗黑風格。

希望除唔除衫有得揀

談到今年目標,MC表示仍然是積極減肥和操肌,「我好希望今年如果有演唱會嘅話,我好希望自己有得揀除唔除衫,除就未必一定會除哂,但起碼有得揀。」至於目前成果如何?他坦言,「而家係無住嘅……但係我都Keep(去做Gym)2—3個星期架啦。」今年MC仍會專注音樂和電影,他劇透將有自家作曲的作品,「始咗第一首完全喺自己作曲嘅歌曲,其實喺有幾首架,不過有一首就嚟推出,同埋今次為專輯或歌曲的前期準備都比之前多,所以希望大家拭目以待。」

私心想加拿大開Show 

上一年MC首個紅館演唱會《This is MC》伸延至澳門最後回歸初心之地(文化中心),如果下次再開演唱會希望在哪裡舉行?MC想了又想說道:「去邊度開演唱會其實真係冇乜所謂,但係自己私心係想去加拿大開演唱會,因為自己畢竟係嗰度讀書,如果可以係嗰邊(開演唱會)都會好開心。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受