Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-11-09 21:31:00

盼MIRROR讓路 193為郭嘉盈公開向無綫搲撈

分享:
193與鄭伊琪、譚海倫、郭奕芯錄影ViuTV節目。

193與鄭伊琪、譚海倫、郭奕芯錄影ViuTV節目。

ERROR成員193(郭嘉駿)今日與鄭伊琪、譚海倫及郭奕芯等錄影ViuTV節目《晚吹 戀講嘢》,193希望節目長錄長有,確保他有穩定曝光率,他又自嘲ERROR是「ViuTV洪天明」,平日拍節目只屬客串性質,幸好稍後有份參與新劇《季前賽》拍攝。

193說︰「只要一日有MIRROR喺度,ERROR都唔會拎到獎。」

193說︰「只要一日有MIRROR喺度,ERROR都唔會拎到獎。」

MIRROR阻ERROR發展?

提到193與肥仔有份角逐新人獎,他打定輸數,並搞笑表示只要一日有MIRROR存在,ERROR也難以攞獎︰「組合獎都冇信心,我唔期待MIRROR 12個突然唔見晒,佢哋一定唔會解散,但希望佢哋賺夠讓個位俾我哋拎獎都好呀!」

呼籲樂小姐簽郭嘉盈

問到妹妹郭嘉盈在《全民造星IV》的成績,193表示不便透露,並指郭嘉盈沒甚麼才藝,如果不是加入女團的話,難以入行,並公開為妹妹搲撈︰「我都考慮緊佢前途可以點?如果其他公司、模特兒公司或隔離台,樂小姐如果想簽佢,可以打俾佢,最好當然係同我做同事。」他又透露現正洽談一個廣告,有望可以兄妹檔上陣。

相關新聞:

叱咤2021|ERROR預告出新歌 保錡︰應該拎到勁歌金曲

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受